Thursday, December 15, 2011

NAPE,,KALAU DULU AKU JAHAT ,SEKARANG AKU BAIK SALAH KE ?

Assalamualaikum wbt.. hahaha.aku mmg ta jemu nak bagi salam laupon ta ad org bce blog aku ..xpelaa .malaikat jawab tuuu .erk*nak sedapkan hati .fuhhh..=.="
                         Entry aku malam ini :-


LAU DULU AKU JAHAT SEKARANG AKU BAIK SALAH KE ??


Huhu .ada org xsuke aku jadi baik..fuuhh.kawan aku plak tuu.kamon.kamon laaa.Aku xmau jadi jahat2 dah.aku nak jdi baik .
weyyhhhh !!*
aku xmara.aku saje je gne tanda seru,bru nmpak meriah.hehe :D

uuukeee .continuee .Weyhhhh !!aku nak masuk syurga faham takk ???aku xmau masuk neraka.nnti aku xbleh jpe ma ng abah aku kat syurga.aku takotttt :'( .Nanti ,,sape yg nak membebel kat aku .sape yg nak mara bile aku kuar lambat blik ??sape na syg aku weyhh ??

kawan oh kawan ..


lau aku masuk neraka sape nak jadi bidadari suami ak ??*
bakal suami.ak xkawin ag .pliss ,ta pyh wat muke frust tuue .ahakszzz :D

sahabat oh sahabat ..


kau ta suke ke tgok aku masuk syurga??kau xnak pimpin tgn ng aku lam syurga??kau xnak teman aku jalan2 kat taman2 syurga??sampai limpa kau ..aku nak rase sume tuu .aku xmau kena seksa ng api neraka.aku xsuke panas.AKU TAKOTTT :'(


teman oh teman ..


walaupon entry aku kali ni ade ckit nak jdi cam surat xrasmi ,,ahh aku xkiree .aku nak gak ckp ,,kau ta bleh la ckp cmni kat aku .aku nak jadi BAIK ni.aku ulang ,,B A I K .kau patut sokong aku .bukan hentam aku .zaman2 muda dulu mmg la aku ngku aku JAHAT .okehokeh .p tuuu sume dulu laaa .

                    p/s : AKUSENTAPNGANKAU


Xbaik ko kutuk aku cmtuu .aku pon ada ati pasaan gakk .aku bukan spongebobsquarepants*refer pada gambar di bawah

cumel kan beliau???





Aku bukan patrickstarfish*wutthefishh.opps

Berat aku lebih kurang berat beliau :D




    Aku nak jadi hamba yg ALLAh syg..aku nak bhagiakan ma ng abah aku .aku nak jadi isteri yg solehah .kau kutuk la aku lagi .aku suke dapat pahala feri ni*free,Bm aku fail.tq   .Pape pon ,,aku syg kau .kite ttp kawan .sampai nyawa aku kat halkum ni hah .ooraitee ??

sekian,terima kasih XD                           

No comments:

Post a Comment

Komen Best2 taww:)!