Wednesday, December 28, 2011

:: MENANGIS DALAM HUJAN ::

Assalamualaikum wbt .. mase tgah duduk dgr lagu wali band ni ,tetibe ujan kat tanjung malim nie ..hurmm .terus ase nak update belog ..aku xtau nak letak tajuk pe ..dats y aku letak tajuk tuu..ohohooh .at least ad gak perkataan hujan tu ,kan ?kot lau aku letak tajuk entry ni MEMORI DAUN PISANG ade yg menyampah plak ..teheexD ..korg fhm x pe mksud MENANGIS DALAM HUJAN ni ?

                                   TAK FAHAM ??

mesti xpernah kecewa ni ..pernah xtry menagis lam hujan?pun xpernah ?ishhh .mesti xpenah capel ni .ohohoo .salu org2 yg terluka hatinya suka la cenggini ..ala2 cite hindustan lau nagis lam hujan ..

tw x pe kelebihan nangis lam hujan ni ??ohohoho xD .xpe2 ,,lau ta tw ,aku tlg gtau .ni kan belog aku ..aku yg duk tenyeh2 keyboard ni hah .hahahaha

Kelebihannya ,bile nangis lam hujan ,org xkan nmpak korg tgah nangis time tuu ..best kan ???so ,lau ase na ngis n kebetulan plak time tu hujan turun ,cepat2 p nangis lam hujan ..seyes ,sgt sayu perasaan time tu .camane aku tw ??konfemla aku tw ,sbb aku pnh try .ohohoo ..mmg dramatic kan aku ni ??p seyes ,time tu ase na nangis kuat cemane pon aku xmalu da ..sbb xde org pasan ponn ..feeling habis ..


huhuhuhuu .HUJAN !!



tu yg pertama ..yg kedua,korg akan ase lega ngt pastu ..pecayalah ,,aku wat cenggitu ,aku ase lega sgt ..ase sejuk hati bile air hujan mengalir kat tubuh ..ase nak bersyukur pon ada.*tibe2=.=' .Hujan ni kdg2 mmg wat kite syhdu kann ??tambah2 aku ni ..tacink da ni ..da dtg da feeling tacink habis aku ni ..lagi2 duk dgr lagu syahdu wali band nie ..fuhhh .sentap :'(


i lap walking in the rain tooo :D


Tapi korg tw x pe yg paling bagus korg wat time hujan ni ??ohohoho..yg paling bagus ,bile hujan ni turun ,akan ade satu pasaan sayu tw ..sayu sgt ..bile tgok ujan ,ase cam nak je masalah2 yg duk berserabut lam otak ni berlalu pegi cam air hujan yg turun mencurah2 tuu ..ase damai ..kann ??aku suke bau rumput bile ujan turun ..subhanallah .time tu ase unik sgt ciptaan Allah ..hehee .ase cm bertuah sgt dpt idup sampai hari ni ..korg pnh xbgun tdo pada satu pagi dan ase bersyukur sgt korg idup ag pagi ni ???


:D




#so kena belajar bersyukur ..lau xpnh ,kena pernahkanlaa ..hihihi


sekian xD


No comments:

Post a Comment

Komen Best2 taww:)!