Sunday, December 18, 2011

Fesyen Tudung Mintak Penampo !

Assalamualaikum wbt. kawan2 semua ..hehehee .Juum usha entry terbaru sy:---

                FESYEN TUDUNG MINTAK PENAMPO !!


Korg tw x camane fesyen tudung mtx penampo nie ???hehehheehe .lau korg jupe manusia yg pakai fesyen camni ,korg tampo jek org tu on da spot .Tampo3x !!kasi pengajaran ckit .sbb tu entry aku sentap ckit ni .hehehe


Kat cni aku nak publish sal 2 fesyen tudung je .ehehehhe .fesyen2 ni  dilarang keras lam agama kita .so ,lau korg ase korg pon pkai cenggini ,pas bce post aku ,korg cepat2 tukar okeh ??


Fesyen 1


Fesyen bonggol incik unta ;
Diinspirasikan dari bonggol pakcik unta yg tinggal kat pdg pasir nun jauh di mesir tuh ..ala2 arab gittewww*konon>.<


Korg bacela sendiri hadis tu .terang2 da tudung
cenggini xbleh pakai kann ??




Berat mata yg tgok ,berat lagi kepala
yang memikul.kesian kat kepala tu hah !



Kalau incik unta ni tgok ,,mmg tacink .
ade gak org yg pakai tudung
berinspirasikan bonggol beliau :)



So ,nasihat aku ,xpyhla pakai tudung cmni .kan byk ag cara nak bergaya ???kann ??korg p search kat tenet tuh ,kat youtube ke ..byk kot tutorial kat situ .fesyen pe ,sume pon ad ..aku xckp yg aku perfect bab2 tudung ni .aku pon kekadang pakai shawl tah pape .p bab gaya bonngol pakcik unta nie aku tadak feel na try sbb terang2 kat hadis tu ckp nnti xbau syurga .mmgla seram amat rasenyeee=.="


Fesyen 2

Fesyen cekik leher sendiri;
Diinspirasikan dari gaya org yg nak bunuh diri sendiri dgn mencekik leher beliau.Letak pin kat belakang tudung tu lau boleh nak pin tudung ng kulit2 tuh sekali .bajet lau angin tiup xnmpak rambut.ohohohooho*konon



perlu ke aku highlight hadis tu haaa ??
perlu k ?perlu keeee ??????





cu tgok akak ni .ckit ag nak tercekik nih .lau pakai tudung cmni
xbleh makan byk .t makanan susa nak turun .tersekat
kat leher .ta pasai2 pas mkn leher jadi besar  :D


akak yg baru pas kawin ni pon same2 .haishhh.
da 2x5 ng makcik kat sebelah tuu .xbleh pakai
cenggitu .menyerupai makcik tuu haa =.="





So ,konklusinyeee ,kome jgnla pakai 2 fesyen tudung ni .ooraitee ??jumlaa kite same2 mengingatkan .lau ko nmpak aku pakai cenggini ,ko tampo3x jek aku .ohohoho .lau aku nmpak korg pakai cenggini ,aku xbleh na tampo .t korg bengang ,ahahha.At least aku da ckp kannn ???tamau ikut aku ckp ,,xpe .P xkan xmau ikut pe yg Rasulullah saw ckp ???teheee XD

#tazkirah pilihan hari nie :---

'jgnlah kamu memakai suatu pakaian yg menyerupai kaum lain ,,kerana kamu akan termasuk dalam golongan mereka  :)'

RENUNG2KAN DAN SELAMAT BERAMAL :D


Sekian XD


No comments:

Post a Comment

Komen Best2 taww:)!