Saturday, January 21, 2012

SAYA SUKE DY.EH TAK !SAYA SUKE YG TU.EH2,BKAN !YG LAGI 1 TU LA .ERRR =.='





'Saya suke dy.Eh,tak !saya suke yg tuu.Eh2,bukan!yg lagi satu tuu .errr...


 Assalamualaikum people ~~!!


Penah alami situasi kat atas ???hew2 .Mostly penah kan ??tak tw korg suke sape?tak tw nak sape?taupun sume korg nak ??tau pun sume korg nak tapi sorg pun tanak korg??ataupun ,sume nak korg tapi 1 pon korg tanak??heeee ~~


Tanya sama hati korg ~~! Cinta mesti memilih.Itu syaratnyee .Ta bole cinta sume org .Tapi korg kena pilih sape yg korg cinta. Hanya SEORANG .bkn dua.bkn tiga.apetah ag empat.


Yg penting,kalau xsuke ckp xsuke .jgn beri harapan palsu.XBAEK !!jgn menkan pasaan org len.jan cipta suatu harapan pada org yg korg xnak jadikan teman hidup .jgn pernah menyentuh hati dy lau korg xberniat untuk membahagiakan dy.Jgn bile dy ckp dy suke korg,tanpa pk pjg korg terus ckp korg pon suke dy sbb na jaga ati sdgkan ati korg time tu untuk org len.kesiankan dy.kesakitan cinta ditolak adalah jauh lebih baik dari sakitnya bile cinta dipermainkan !


Cinta tu buta.Aku ckp cmtu sbb sume org pon ckp cmtu.Cinta tu magik.Bole wat org hepi.Bole wat org sedih.Cinta tu mahal.Ta bole beli2 mcm kite beli brg kat kedai.Cinta xdtg suke2.Cinta dtg ng ati n pasaan. Bile korg suke org,korg akn syg dy.n sampai satu masa korg akan cinta dy.1 cinta berhak dimiliki hanya untuk 1 org pada satu2 masa.


Cinta aku,hanya untuk seorg lelaki.bkn untuk dua atau tiga lelaki.korg fhm x mksud aku??Cinta ta bole kongsi2 .Korg ta bole cintakan sepuluh org manusia pada mase yg same !Itu bkn cinta. Itu nafsu.Itu tamak .Bila bercinta,kite mesti setia.










KELIRU???bila ramai sgt  yg hadir mengetuk pintu hati ,korg serahkan sume pada Allah .dy akan bg yg terBAEK ~~!! Dia lebih tw :))  Lau korg pk ,korg akan keliru .P pecayalah.Lau korg serahkan sume tu pada Dia,Dia tw sape yg terbaek untuk korg ..


Percaya pada Allah.Allah syg kite.Allah nak yg terbaek untuk kite:)
Sekiann :)))

No comments:

Post a Comment

Komen Best2 taww:)!